Revista Presei PeScurt.ro
Actualizat Joi la ora: 08:26:57
RSS Feed 

Botoşani

Stiri
 

Un pahar de vin pe zi te ajuta sa slabești

Cercetatorii se contrazic pe zi ce trece. Daca pana acum toți ziceau ca vinul ingrașa, acum se pare ca noile studii dovedesc contrariul: vinul baut cu moderație te ajuta sa pierzi din kilogramele in plus.

Citiţi articolul complet în: Evenimentul de Botosani
0 Comentarii
Nume:


Comentariu:


Întrebare de securitate: 1 + 5 =


Curs Valutar BNR
EUR:  3.7420
USD:  2.5320
XAU:  75.5233
HUF:  100 HUF = 5.0