Revista Presei PeScurt.ro
Actualizat Vineri la ora: 09:13:27
RSS Feed 

Hunedoara

Stiri
 

Cercetatorii spulbera mitul : nu ne ingrasam pentru ca mancam mult!

Studiile clinice sunt o dovada incontestabila: intr-o cura de slabire, cantitatea de alimente consumate conteaza prea putin. De altfel, s-a observat ca persoanele supraponderale mananca deseori mai putin decat cele care se mentin svelte toata viata.

Citiţi articolul complet în: Hunedoara Online
0 Comentarii
Nume:


Comentariu:


Întrebare de securitate: 7 + 2 =


Curs Valutar BNR
EUR:  3.7420
USD:  2.5320
XAU:  75.5233
HUF:  100 HUF = 5.0